وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

چت شعرا

بی تو آنلاین شبی باز از آن Room گذشتم.
همه تن چشم شدم. دنبال ID توگشتم.


شوق دیدار تو لبریز شد از Case وجودم.
شدم آن User دیوانه که بودم.


یادم آمد که شبی با هم از آن Room گذشتیم.
پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم.


تو همه راز های Hack ریخته در آن Booter های سیاهت.
من همه محو تماشای PM هایت


Talk صاف و Room آرام.
بخت خندان و زمان رام.
منو تو (و بقیه) همه دلداده به آواز روی Voice.


یادم آید تو به من گفتی از این عشق حذر کن.
لحظه ای چند بر این Chat Room نظر کن.


آیینه عشق گذران است.
تو که امروز نگاهت به ای میلی نگران است.


باش فردا که دلت با ID دگران است.
تا فراموش کنی چندی از این Room سفر کن.


با تو گفتم حذر از Room ندانم...

نظرات 4 + ارسال نظر
صدف 11 تیر 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

بروووووووووو تبلیغ

آرتمیس 15 تیر 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.ses-88.blogfa.com

سلام
اینجا هم افتادن از یک درس غیر عادی نیست!
چه میشه کرد...!؟
۱۰ یه چیز دیگس هیچ نمره ای ۱۰ نمیشه!
با چه اسمی شما رو لینک کنم؟؟؟؟؟
بای تا های

سلام
ممنون که لینکم کردی
باور کن لذتی که گرفتن نمره ۱۰ از درسی داره هیچوقت نمره ۲۰ نداره!!!

سلام مرسی که سر زدی
ماهم شما رو لینک کردیم.....
شما هم موفق باشید

ممنون
شما لینک شدید

بابک خرم دین 30 تیر 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.ashtaad.blogfa.com

درود
من در وبلاگم درباره چگونگی پیدایش جهان پس از مرگ در ادیان مختلف نوشتم لطفا" آن مطالب را بخوانید و بگویید نظر شما در این باره چیست
با تشکر[گل]

سلام
وبلاگتون رو دیدم. بسیار جالب بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد