وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

چت فارسی

سلام به همگی

چند وقت پیش آقا محسن یکی از دوستان یه سایت معرفی کرد که برنامه ای رو برای دانلود گذاشته بود و می شد توسط اون چت فارسی داشت.

آدرس سایت هست http://www.l4i.com و حجم برنامه تقریبا 7 مگابایت است، ثبت نام تو این سایت خیلی ساده است و اگه یک بار با یاهو چت کرده باشید خیلی زود کار با این برنامه رو یاد میگرید.

از ویژگی های این برنامه اینه که محیطش کاملا فارسیه و شما امکانات زیادی برای چت صوتی و تصویری و پیام های خصوصی و عمومی و همچنین پیام های آفلاین داره و صد البته که محیطش کاملا سالمه چون هر رومی یک مالک و چند مدیر داره که مدیران میتونن پیام ها رو حذف و یا شاید یکی رو از روم بندازن بیرون!

من خودم تو این سایت عضو هستم و خوش حال میشم شما رو هم اونجا ببینم


برنامه کلاسی ترم جدید

آز اقای چراغی تشکر می کنم که برنامه کلاسی رو توی وبلاگشون زدند و شما میتونید با مراجه به این آدرس برنامه رو مشاهده کنید: http://pnukangavar.blogfa.com 

 من هم از برنامه اسکن گرفتم که میتونید با کلیک بر روی اینجا اون رو دانلود کنید