وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

اندر احوالات امتحانات !

اندر احوالات امتحانات ! 

 

ای دانشجو !! 

 

به گوش باش که چونان که هنگامه امتحانات پایان ترم فرا همی رسد نکات زیر به خاطر بسپار که به پاس همه درس ها نائل شوی: 

 

1- زین پس تا آخرین روز امتحانات خواب بر تو حرام باد. 

2- تلویزیون را ولو این که جومونگ بل زیر تیغی پخش کناد بی خیال همی شو که وقت بس نا جوانمردانه تنگ است. 

3- دیر خواب و زود خی. 

4- شبکه گسترده جهانی را تعطیل کن ولو به سبب 360 آب همی کردن. 

5- پارک و سینما و کافی شاپ خوردن تا آخرین روز امتحانات مکروه گردد. 

6- کتاب فقط کتاب درسی و فیلم فقط فیلم درسی. 

7- موبایل بازی اعم از اس ام اس و بلوتوث و ارسال صور قبیحه و نوای قبیحه همگی موجب ابطال وقت است. 

8- حمام کردن بیش از نیم ساعت و یکبار اصلاحیدن صورت در هفته حرام است. 

9- صله ارحام ولو ختنه سوران پسر دایی باشد یا عروسی شوهر دختر عمه ی همسایه ناتنی بر تو واجب نمی باشد. نرو .... 

10- پاچه خواری استاد را از خاطر مبر که اوجب واجبات است و بسی تو را در پاسیدن درس همی یاری کناد. 

با تلخیص از فرشاد سرطان

حل تمرینات کتاب ساختمان گسسته دکتر بهروز قلی زاده

حل تمرینات کتاب ساختمان گسسته دکتر بهروز قلی زاده
انتشارات دانشگاه صنعتی شریف





دانلود  قسمت  اول     -    دانلود قسمت  دوم
حل تمرینات  فصل 1
دانلود
حل تمرینات  فصل 2
دانلود
حل تمرینات  فصل 3
دانلود
حل تمرینات  فصل 4
دانلود
حل تمرینات  فصل 5
دانلود  قسمت  اول    -    دانلود قسمت  دوم
حل تمرینات  فصل 6
دانلود
حل تمرینات  فصل 7

حل تمرین کتاب برنامه سازی پیشرفته دکتر احمد فراهی

حل تمرین کتاب برنامه سازی پیشرفته دکتر احمد فراهی  

 

دانلود

حل تمرینات فصل های 1-5

دانلود

حل تمرینات فصل های 6-9


 

منبع : WWW.FANAVARI-IT.IR

چه کسانی به سایت شما لینک داده اند؟ (لینکیده اند)

مسلما همه شما با سایتها یا وبلاگ هایی تبادل لینک کرده اید و خوشحال از اینکه آنها لینک شما را درسایتشان قرار داده اند اما ممکن است پس از مدتی آنها لینک شما را از سایتشان حذف کنند و بنا به ازدیاد سایتهایی که شما تبادل لینک کرده اید بررسی روزانه آنها کار وقت گیری باشد.در این مطلب یک سایتی به شما معرفی می کنم که میتوانید نام سایتتان وارد کنید و اسامی سایتهایی که به شما لینکیده اند را به طور یکجا مشاهده نمایید.

نام این سایت  talk digger می باشد و کار با آن بسیار ساده است.فقط کافیست وقتی وارد سایت شدید در باکس بالای صفحه نام سایتتان و در منوی بازشو کنار آن حالت URL  را انتخاب نمایید سپس کلید اینتر را بفشارید.هم اکنون لیستی از سایتهایی که به شما لینک داده اند را مشاهده خواهید کرد.

بیل گیتس را بهتر بشناسیم (راه موفقیت او)

ویلیام هنری گیتس سوم مشهور به بیل گیتس (Bill Gates) رئیس و موسس شرکت مایکروسافت


در حال حاضر مایکروسافت با بیش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص 25.3 میلیارد دلار در پایان سال مالی 2001 یکی از موفقترین شرکتهای ایالات متحده امریکا و یکی از راهبران صنعت کامپیوتر بوده است. بیل گیتس در 28 اکتبر سال 1955 در یک خانواده متوسط در شهر سیاتل امریکا متولد شد.پدر بیل , ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشنایان شهر سیاتل است و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضا هیئت مدیره
United Way International بود که در امور خیره نیز فعالیت داشت. بیل گیتس در این خانواده و در کنار دو خواهر خود رشد کرد.گیتس در کودکی بیشتر وقت خود را در کنار مادربزرگ خود گذراند و از او تاثیر بسیار گرفت. او از همان دوران کودکی خود روحیه رقابت طلبی خود را نشان داد و سعی می کرد تا در هر زمینه ای از دوستان خود پیش باشد. گیتس تحصیلات ابتدای خود را در مدرسه عمومی Lakeside پشت سر گذاشت و در آنجا بود که با کامپیوتر آشنا شد.

ادامه مطلب ...

کلماتی که ایرانیان در سال 2008 جستجو کرده اند

در روزهای پایانی سال 2008 میلادی گوگل آماری از کاربران ایرانی این سایت منتشر کرد که بسیار جالب است.
کاربران ایرانی گوگل در سال 2008 آمار بسیار بالایی را از خود به جای گذاشتند. این آمار با تحقیق در سایت آمار گوگل توسط سرویس دانش و فناوری برنا به دست آمده است .

بیشترین کلمه ای که ایرانیان در سال 2008 در گوگل به دنبال یافتن آن بودند کلمه دانلود بود.

این کلمه با زیر مجموعه های " دانلود آهنگ"، " دانلود فیلم"، " دانلود نرم افزار" و ... به ترتیب فراوانی در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، مازندران،خوزستان، تهران،فارس، سمنان،آذربایجان شرقی و اصفهان مورد جستجو قرار گرفته است.

بیشترین رشد جستجو در سال 2008 کلمه" پیام نور" بود . این کلمه 100 در صد رشد نسبت به ابتدای سال 2008 میلادی داشته است.

بیشترین استانی که این کلمه را جستجو کرده است استان ایلام بود. استان های زنجان، یزد، همدان، مرکزی، آذربایجان شرقی،گیلان ، مازندران، فارس و هرمزگان در رده های بعدی قرار دارند.

این کلمه با زیرمجموعه های " دانشگاه"، "دانشگاه پیام نور"، "سایت پیام نور"،"پیام نور فراگیر" و ...مورد جستجوی کاربران استان های فوق قرار گرفته است.

در این آمار کلمات، دانلود، دانشگاه، عکس،ایران، نرم افزار،دانشگاه آزاد،آهنگ،موبایل و فال از آمار بالایی در بین کاربران ایرانمی برخوردار بوده است.


آذربایجان شرقی کلمه ای که در سال 2008 بیشترین رشد جستجو را در بین کاربران استان آذربایجان شرقی داشته است کلمه "حج" است. این کلمه با رشد 300 درصدی رتبه اول را در این استان داشته است.

آذربایجان غربی و بوشهر

این دو استان در سایت آمار گوگل هیچ آماری را از خود به جای نگذاشته اند. به نظر می آید که آی پی های این دو استان هنوز شتاخته شده نیست.

چهار محال و بختیاری کلمه شهرکرد یکی از شهرهای این استان با رشد 80 درصدی نسبت به سال گذشته بالاترین جستجوی کاربران این استان به شمار می رود.

اصفهان کلمه خوراسگان با رشد 170 درصدی کاربران اصفهانی در سال 2008 روبرو بوده است. فارس

اپراتور خصوصی تلفن همراه کشور به نظر می آید در استان فارس طرفداران بسیاری دارد. کلمه ایرانسل با رشد 250 درصدی در این استان روبرو بوده است.

گیلان
کاربران گیلکی در سال 2008 رشد 110 درصدی را در جستجوی کلمه دانشگاه آزاد به جای گذاشته اند.

همدان
کاربران همدانی گوگل نیز در سال 2008 کلمه " دانشگاه همدان" را بیشتر از دیگر کلمات مورد جستجو قرار داده اند. این کلمه بارشد 160 درصدی روبرو بوده است.

هرمزگان رشد 200 درصدی کلمه ایرانسل در این استان نشان از علاقه کاربران هرمزگانی به این اپراتور خصوصی کشور دارد.

ایلام دانشگاه ایلام در این استان کلمه ای است که با رشد 400 درصدی جستجوی این کاربران روبرو بوده است.

کرمان کاربران کرمانی کلمه " پیام نور" را بیشترین جستجوی خود قرار داده اند. این کلمه با رشد 130 درصدی در صدر فهرست این کاربران قرار دارد.

کرمانشاه دانشگاه آزاد با رشد 120 درصدی کاربران کرمانشاهی در سال 2008روبرو بوده است.

خراسان کلمه "حج" بیشترین جستجوی کاربران خراسانی گوگل را شامل می شود . این کلمه رشد 180 درصدی را در نزد این کاربران داشته است.

خوزستان "دانشگاه اهواز" رشد 700 درصدی را در بین کاربران جنوبی ایران داشته است.

کردستان و لرستان این دو استان آماری را در سال 2008 دربر نداشته اند.

مرکزی دانشگاه اراک رشدی 120 درصدی را در بین کاربران استان مرکزی داشته است.

مازندران کاربران مازنی نیز علاقه فراوانی به تشرف خانه خدا دارند . این کاربران 350 درصد بیشتر از سال گذشته کلمه حج را جستجو کرده اند.

سیستان و بلوچستان دانشگاه زابل 100 درصد رشد را دربین این کاربران داشته است.

سمنان کلمه "آزاد شاهرود" بیشترین جستجو را در بین کاربران سمنانی داشته است. رشد 80 درصدی جستجوی این کلمه گواهی این ادعا است.

تهران کاربران پایتخت کلمه دانشگاه را بیشترین جستجوی خود قرار داده اند. این کلمه رشدی 80 درصدی را در نزد پایتخت نشینان داشته است.

یزد کاربران یزدی در بانکداری الکترونیک پیشرو بودند. این کاربران 170 درصد رشد جستجوی کلمه بانک ملی را در اختیار دارند.

زنجان کلمه دانشگاه ابهر ، یکی از دانشگاه های این استان با رشد 650 درصدی در بین این کاربران روبرو بوده است.

دانشگاه های کرمانشاه در سالی که گذشت ......

فروردین:

در سکوت نوروزی شایعاتی مبنی بر قتل دو فعال کارگری در چهارمین روز از سال ۸۶ به گوش رسید. برخی منابع نام این دو نفر را روناک علیپور(علیزاده) و سلیمان فتاحی عنوان کردند.

اردیبهشت:

درز کردن اخباری مبنی بر سو استفاده ی جنسی فردی به نام داییچی معاون مزدور حراست دانشگاه رازی از دانشجویان دختر این دانشگاه اعتراضات دانشجویان دانشگاه رازی را به دنبال داشت. دانشجویان با تعطیل کلاس ها در محوطه ی دانشکده ی فنی تجمع کرده و خواستار حضور و پاسخگویی ریاست دانشگاه و ریاست حراست شدند. سرابی ریاست مزدور وقت دانشگاه با حضور در جمع دانشجویان معترض سعی در آرام کردن جو دانشگاه داشت و در سخنانی متناقض داییچی معاونت پرنفوذ حراست دانشگاه را یک کارمند جز اعلام کرد. بسیج دانشجویی با صدور بیانیه ای دانشجویان معترض را ایادی غرب خوانده و هدف آن ها را "ماهی گرفتن از آب گل آلود" دانست. فرشادفر ریاست انتصابی وقت دانشگاه نه تنها برای خواسته های دانشجویان که خواسته هایی منطقی و حداقلی بودند احترامی نگذاشت بلکه در مصاحبه ای با روزنامه ی اعتمادملی اصل ماجرا و حتی تجمع اعتراضی را تکذیب کرده و سخنانی اهانت بار نسبت به دانشجویان بیان داشت.

درهمین ماه دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه نیز در تجمعی صنفی با تعطیل کلاس ها و گرد آمدن در حیاط دانشکده ی فنی نسبت به وضعیت فیزیکی امکانات کم سطح آموزشی پایین فضای بسته ی فکری این دانشگاه و دخالت حراست در مسایل شخصی دانشجویان اعتراض کردند و به ریاست دانشگاه برای پاسخگویی و اقدام فرصتی یک هفته ای دادند. اعضای بسیج دانشجویی سعی در به آشوب کشاندن این تجمع صنفی با شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه" داشتند. یک هفته بعد در جلسه ای که به اهتمام دانشجویان و برای پاسخگویی مسوولان برگزار شد هیچیک از مسولان رده بالای دانشگاه شرکت نکرده و تنها رضایی ریاست انتصابی وقت دانشکده ی فنی که خود را نماینده ی صفدری ریاست انتصابی دانشگاه اعلام کرد در سخنانی توهین آمیز وضع دانشگاه را مطلوب توصیف کرده و اعتراض را بی مورد دانست. مسوولان دانشگاه همچنین برای نشان دادن چنگ و دندان به دانشجویان یک نظامی را از بیرون به مراسم آورده و در میان مسولان نشاندند.

میرمعینی ریاست مزدور و سادیست حراست دانشگاه پیش از مراسم دانشجویان برگزار کننده را به لانه ی جاسوسی (اتاق حراست) برده و به تهدید آن ها پرداخت و به آن ها اعلام کرد "بعضی از دانشجویان" حق حرف زدن در مراسم را ندارند!

در این ماه همچنین پارسا کرمانجیان(کرمانیان) دانشجوی چپگرای دانشگاه آزاد در هنگام گفتگو با مردم برای جمع آوری امضا برای کمپین حقوق زنان در یکی از پاساژهای شهر کرمانشاه دستگیر شد.


خرداد:

یکی از دانشجویان فعال چپ دانشگاه پیام نور به نام ئه له ند قادری در حین رانندگی در مسیر پاوه در یک سانحه ی مشکوک رانندگی کشته شد.

تیر: یک دانشجوی دختر دانشگاه رازی که سال پیش از سوی یکی از اساتید گروه شیمی این دانشگاه مورد سو استفاده ی جنسی قرار گرفته بود خودکشی کرد.

مرداد: پارسا کرمانجیان دانشجوی دانشگاه آزاد کرمانشاه از سوی کمیته ی انضباطی این دانشگاه به یک ترم تعلیق از تحصیل محکوم شد.

در این ماه همچنین قرار تعلیق تشکل فرمایشی و انحرافی انجمن اسلامی دانشگاه رازی به پایان رسید. تاکنون نیز مقامات این دانشگاه از صدور مجوز برای برگزاری انتخابات و آغاز مجدد فعالیت های این انجمن خودداری کردند.

شهریور: جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های کرمانشاه با حضور در منزل خانواده ی یکی از قربانیان اعدامی سال ۶۷ نسبت به یکصد هزار جانباخته ی چپگرای دهه ی هولناک ۶۰ ادای احترام کردند.

آبان: سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه رازی با نام های خه بات یوسفی اسماعیل شاه آبادی و پرویز ستاری به اتهامی که هرگز اعلام نشد دستگیر شدند که تا این تاریخ همچنان در زندان به سر می برند.

در این ماه همچنین یک دانشجوی دیگر رازی به نام سروه عامری دانشجوی علوم سیاسی این دانشگاه نیز بازداشت شد که تا به امروز در بازداشت به سر می برد. در باره ی اتهامات این دانشجویان شایعات زیادی به گوش می رسد.

آذر: در این ماه مراسم خودجوشی از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد در بزرگداشت ۱۶ آذر برگزار شد. در این تجمع دانشجویان خواسته های رادیکال خود را اعلام کرده و نسبت به سرمایه داری جهانی و ارتجاع حاکم اعلام موضع نمودند. بیش از هفتصد دانشجو در این میتینگ بزرگ شرکت داشتند. این حرکت با استقبال و حمایت ستمدیدگان و آزادیخواهان در کرمانشاه و جهان مواجه شد. اما تشکل های فرمایشی و انحرافی نهادهای خارج از دانشگاه که از آگاهی دانشجویان ترسیده بودند به دست و پا افتاده و بیانیه هایی صادر کردند.

چند روز پس از تجمع دو دانشجوی دانشگاه آزاد در هنگام پخش اعلامیه دستگیر و به اطلاعات سپاه تحویل داده شدند. پارسا کرمانجیان(کرمانیان) سخنران مراسم ۱۶ آذر سرخ در هنگام دستگیری به سختی از سوی امیری ریاست لمپن حراست دانشکده ی فنی مورد ضرب و شتم و فحاشی ناموسی قرار گرفته و از جانب این مقام مزدور تهدید به قتل و تهدید به تجاوز شد.

علیرضا حیدری نیز در مجتمع خمینی این دانشگاه مورد هجوم مزدوران حراست قرار گرفته و دستگیر شد. پس از آن جو دانشگاه آزاد به شدت امنیتی شده و حراست دانشگاه به تاخت و تاز نسبت به دانشجویان پرداخت.

دی: دانشجویان خوابگاهی مجتمع اشرفی دانشگاه رازی نسبت به قطعی گاز آب برق و کمبود غذا در زمستان سرد سال ۸۶ اعتراض کرده و در حیاط مجتمع تجمع کردند.

بهمن: حضور نیروهای پلیس در دانشگاه رازی شایعاتی را مبنی بر بازداشت هفت دانشحوی این دانشگاه بر سر زبان ها انداخت. جو رازی در این مدت به شدت امنیتی بود و لباس شخصی ها به کرات در رازی و نیز در آزاد و علوم پزشکی رفت و آمد می کردند.

اسفند: دانشجویان معترض خوابگاه اشرفی به حراست دانشگاه رازی احضار شده و مورد توهین و تفتیش عقاید قرار گرفتند. حراست رازی این دانشجویان را وادار به نوشتن ندامت نامه کرد.

نشریه ی دانشجویی ادبی ایرانشهر نیز در این ماه در دانشگاه رازی توقیف شد.

در این ماه همچنین جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه های کرمانشاه با حضور در اطراف شهر کرمانشاه ۸ مارس روز جهانی زن را گرامی داشتند.

این بخشی از رخدادهای گزارش شده ی جنبش دانشجویی در دانشگاه های کرمانشاه در سال ۸۶ بود. چنان که مشاهده می کنید در این سال جنبش علیرغم فشارها و محدودیت ها همچنان به حیات خود ادامه داده و حاکمیت نیز در برابر به سرکوب پرداخته و ماهیت ارتجاعی و ضد انسانی خود را بیش از پیش عیان کرد.

منبع : وبلاگ ما زنده ایم