وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

همکلاسی ها

سلام به همه ی همکلاسی های محترم  

من واقعا دست تنهام و وقت نمی کنم به وبلاگ برسم  و اینجا از شما خواهش می کنم اگه کسی مطلبی داره که میتونه به درد بخوره حتما برای استفاده دیگران قرار بده. 

برای اینکه شما هم بتونید در نوشتن مطالب وبلاگ سهیم باشید خواهشا ایمیل خودتون رو بزارید تا برای شما دعوت نامه ارسال بشه 

ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرورزی 4 اسفند 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://takhribnews.blogfa.com

سلام.

مهرورزی های بی دریغ دولت عدالت محور و ... در اصفهان رو ببینید.

* یاس سفید* 7 اسفند 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟
××××××××××
×××××××
×××××
××××
××
×

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

شیلان 14 اسفند 1387 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام
بابا دمتون گرم یه بخاری ازین دانشگاه کنگاور بلند شد
من خودم اصلا وقتشو ندارم ولی اگه خواستی ایمیلتو بده تا خبرای و مقاله جدید داشتم برات بفرستم

سلام ممنون که به این وبلگ سرزدی
من خیلی دست تنهام و از اون بدتر کامپیوترم هم سوخته
به کمک دوست های مثل شما خیلی نیاز دارم
ممنونم میشم اگه شما هم کمک کنید که این وبلاگ بهتر بشه

دانشجو 12 اسفند 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

بابا کارت درسته خیییلی قبولت داریم فقط اگه میشه داستانهای. . . هم بگذارید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد