وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

100 منبع برای طراحی وب به شیوه اپن‌ سورس

۱00 منبع برای طراحی وب به شیوه اپن‌ سورس

احتمالا شما نیز مثل من فکر می‌کردید:این که اپن‌سورس فقط مساوی است با لینوکس، فایرفاکس و حداکثر وردپرس.اما در طول 20 سال اخیر تفکر و مدل اپن‌سورس تبدیل به یک روش محبوب برای فعالیتهای گروهی و collaborative شده و موجب گشته تا ایده‌ها وافکار تازه، سریع و به اسانی درهم ادغام یا incorporate شوند.

اپن‌سورس ابتدا از طرف برنامه‌نویسان بکار گرفته شده، اما کم‌کم برای سایرین نیز محبوب شد:government, media, education and private business .اما یکی از جذابترین زمینه‌های شکوفایی اپن‌سورس طراحی وب بوده است- که البته بسیار هم مظلوم و مورد غفلت واقع شده،لااقل در وب فارسی.

روح و تفکر اپن‌سورس در «طراحی وب» دمیده شده و از ادغام ان با امکانات جهانی، پدیده‌های بسیاری ظهور یافته‌اند.نتیجه آنکه در رشته بسیار پردرآمد و پرمنفعتی مثل طراحی وب نیز، هم‌اکنون web design templates, resources, and tools های فراوانی به صورت اپن‌سورس در وب قرار گرفته‌اند. سعی نگارنده بر این قرار می گیرد تا از این نحوه نگرش-در حد بضاعت خود- حمایت کند.باشد که طراحی وب ما نیز از برکات اپن‌سورس بهره‌مند شود.به همین دلیل در ابتدا لینکی را معرفی می‌کنم که حاوی 100 منبع برای انواع قسمتهای طراحی وب است:

The Best Directories of Free Open Source Web Design Templates

Web Design Programs
Complete Web Design Templates
CSS Layouts
Automated CSS Tools and Generators
Blog Themes and Templates

منبع : مزیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد