وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

چت فارسی

سلام به همگی

چند وقت پیش آقا محسن یکی از دوستان یه سایت معرفی کرد که برنامه ای رو برای دانلود گذاشته بود و می شد توسط اون چت فارسی داشت.

آدرس سایت هست http://www.l4i.com و حجم برنامه تقریبا 7 مگابایت است، ثبت نام تو این سایت خیلی ساده است و اگه یک بار با یاهو چت کرده باشید خیلی زود کار با این برنامه رو یاد میگرید.

از ویژگی های این برنامه اینه که محیطش کاملا فارسیه و شما امکانات زیادی برای چت صوتی و تصویری و پیام های خصوصی و عمومی و همچنین پیام های آفلاین داره و صد البته که محیطش کاملا سالمه چون هر رومی یک مالک و چند مدیر داره که مدیران میتونن پیام ها رو حذف و یا شاید یکی رو از روم بندازن بیرون!

من خودم تو این سایت عضو هستم و خوش حال میشم شما رو هم اونجا ببینم


نظرات 1 + ارسال نظر
وحید 28 اسفند 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.vahid-svs.blogfa.com

سلام من دانشجوی ترم چهار مهندسی کامپیوتر-سخت افزار هستم.و وبلاگ شما را با نام "وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور" در وبلاگ خودم لینک کردم . لطفا شما هم در صورت ممکن وبلاگ مرا با نام "وبلاگ علمی کامپیوتری"لینک کنید.
با تشکر فراوان

ممنون وحید جان که من رو لینک کردید
شما هم لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد