وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

سایت همکلاسی ها

سایت همکلاسی ها به آدرس http://hamkelasiha.com یکی از سایت های جالبیه که مارو به یاد دوستان و خاطرات زمان مدرسه میندازه!      

شما میتونید پس از ثبت نام در این سایت مدرسه خود را انتخاب کرده (اگه نبود میتونید مدرسه تون رو بسازید!) و خاطرات و تصاویر و اطلاعات خودتون رو وارد کنید و همچنین میتونید دیگران رو که در اون مدرسه بودن ببینید و اگه از شانس خوبتون اون یکی از دوستاتون بوده بعد از چندین سال دوباره خبری از هم بگیرید!

پیشنهاد میکنم حتما در این سایت ثبت نام کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
saman 21 مرداد 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.anjomaneit.blogfa.com

سلام خسته نباشید نماز و روزه هاتونم قبول ایشالاه، وب خیلی خوبی دارید تبریک میکم.خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک کنم اکه موافقید لطفا مارو با نام ((اخبار بیام نور,نمونه سوالات و جزوات، دانلود)) لینک کنید و به ما اطلاع بدید ک لینک شمارو با جه نامی قرار دهیم, موفق باشید

سلام
ممنون، روزه و نماز شما هم قبول
من شما رو لینک کردم
موفق باشید

آرتمیس 23 مرداد 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.ses-88.blogfa.com

سلام
خیلی جالبه!!!
من خیلی دوست دارم یکی از دوستان دوران راهنماییمو پیدا کنم
امیدوارم از طریق این سایت بتونم
بای تا های[بدرود]

سلام
سایت خوبیه، منم امیدوارم بتونی دوستت رو پیدا کنی
ممنون که سر زدی

نوری راد 29 مرداد 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://85it.blogfa.com

« بسم الله الرحمن الرحیم »

- آیا می دانید کسی که این جزوات را خوانده است هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت رشته ی نرم افزار مشغول به تحصیل است؟
- و آیا می دانید که همین فرد یک سال قبل غیر مجاز شده بود؟

جزوات اینها هستند
1- الگوریتم قلی زاده - پارسه
2- پایگاه داده رانکوهی - پارسه
3- معماری هادی یوسفی - موسسه پارسه
4- نظریه دکتر کارگهی - موسسه نصیر
5- سیستم عامل دکتر حقیقت - موسسه پارسه
6 - پیاده سازی زبان های برنامه سازی (نمی دونم مال کیه)- موسسه نصیر
7-سیستم عامل مهندس عابد سلیمی - موسسه نصیر
8 - پیاده سازی زبان های برنامه سازی - موسسه سنجش تکمیلی (البته این دست نویس نیست تایپیه!)
9 - هشت آزمون پارسه سال 87 به همراه جواب کاملا تشریحی
10 – سوالات آزمون های سراسری رشته کامپیوتر از سال 83 تا 87
به همراه دفترچه ظرفیت های ارشد سال جاری(89 و 88
و ... چندین مصاحبه بارتبه های برتر سال های گذشته روش های مطالعه آنها و معرفی منابع پیشنهادی آنها

برای اطلاع از نحوه خرید این جزوات با ارزش ،به قیمت تقریبا رایگان با این شماره تماس بگیرید:
۰۹۱۵۹۷۱۴۷۷۸ نوری راد

رضایی 30 مرداد 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://top-programmer.blogfa.com/

سلام وب بسیار جالبی دارید
اگه میشه به ما هم سری بزنید هر چندکوتاه و نظرتون راجب تبادل لینک؟

سلام آوات جون
دنیا خیلی کوچیکه! من و میشناسی داش؟! من چند بار با سعید اومدم سر کلاستون .. یکم فکر کنی یادت میاد
به روی چشم لینکت میکنم ..
ممنون

رضایی همون اوات 1 شهریور 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام داش بهنام خودتی
اره به خدا کوچیکه همینه که بهش میگن دهکده!
شرمندم فکر نمی کردم خودت باشی
شرمنده میکنی منم لینکت کردم
شمام اگه خواستید با همون نام وبلاگ
فعلا پسر

سلام آوات جون
خوشحالم که تو این دهکده یه هم ولایتی پدا کردم!
لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد