وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

افزایش شهریه دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش حداقلی شهریه دانشگاه پیام نور در سال جاری خبر داد


به گزارش سایت پیام نور ،حسن زیاری با اشاره به افزایش شهریه‌های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید، گفت: بر طبق مصوبات هیات امنای این دانشگاه،‌ هرساله با توجه به نرخ تورم، رشد هزینه‌ها، افزایش حقوق و دست مزد و غیره، شهریه دانشگاه می‌تواند 10 تا 15 درصد افزایش یابد البته سعی ما و نظرات در این مجموعه بر آن است تا بر روی حداقل‌ها کار کنیم و حتی افزایش شهریه‌ را به 10 درصد هم نرسانیم. وی افزود: امیدواریم با در نظر گرفتن افزایش بهره‌وری، استفاده بهینه و صرفه‌جویی، افزایشی در شهریه ها نداشته باشیم و حتی در صورت امکان شهریه‌های مقطع کارشناسی ارشد را کاهش بدهیم، اما باید دید که سیاست‌های یارانه‌ها و اعمال آن در رابطه با دانشگاه پیام نور چگونه خواهد بود.زیاری ادامه داد: برنامه و بودجه دانشگاه پیام نور سالانه است و هر سال هرعددی که در نظر گرفته می‌شود برای همان سال مربوطه است و برای دوره خاصی تعریف نشده است.

نقل و قول: اینطور که  پیداست افزایش شهریه فقط به ترم آینده بند نخواهد شد و در هر ترم شهریه 10 تا 15 درصد افزایش می یابد. این افزایش شهریه نیز مثل تمام چیزهای دیگر بر سر دانشجویان آوار خواهد شد.  

نظرات 6 + ارسال نظر

های
وبلاگ خوبی دارین بهتون تبریک میگم
خوشحال میشم سری به وبلاگم بزنید ودر مورد(گم شدن برگه پاسخنامه ام ) نظر بدید قضیه حمایت از حق قشردانشجوی بدبخت پیام نوره منتظرم
www.arko.blogfa.com
اگه هم خواستی میتونی به وبلاگت لینک کنی

سلام
ممنون که سر زدید
گم شدن برگه چیز جدیدی نیست. ما که تو پیام نور چیزهای شگفت انگیز زیادی دیدیم!! بهتره یه مستند به اسم پیام نور درست کنند تا روی مستند خلقت زمین رو کم کنیم!!!

باسلامی دوباره
من شما را با نام وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور
لینک کردم شما هم منو بادست نوشته های زکریا شکوری وآخرین اخبار علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نورتایباد لینک کنید

ممنون
شما هم لینک شدید

پارمیس 4 مرداد 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.ses-88.blogfa.com

سلام
ممنون بابت قالب
شما هم همینطور قالب جدید مبارک.
در مورد اسم هم:پارمیس= نام دختر بردیا پسر کوروش بزرگ به معنی بهشت کوچک،گلستان.
اگر هم مایل بودین میتونین ما رو با Mirage Girls لینک کنین.
بای تا های

سلام
ممنون
شما هم لینک شدید

محمد مشکین قلم 14 مرداد 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://matri2010.blogfa.com

با سلام.
وبلاگ پر بار علمی پربازدید و جالبی دارید. تبریک میگم.
من دانشجوی پیام نور کرمانشاه هستم. من توی وبلاگم تنها و تنها مطالب علمی رو پست می کنم. خیلی خوشحال میشم و باعث افتخاره که با ویلاگ شما تبادل لینک کنم.
اگه موافق بودید من رو به اسم خودم یعنی محمد مشکین قلم لینک کنین.

سلام
خیلی ممنون که به این وبلاگ سر زدید
حتما شما رو لینک میکنم

سامان امیری 19 مرداد 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://ECONOMY-KPNU.VCP.IR

سلام دوستان. از انجمن اقتصاد پیام نور کرمانشاه مزاحم میشم. بالاخره ما وبلاگمون رو یا بهتر بگم وبلاگم رو سایت کردم. تو سایت شما هم لینک شدید. خواهشا لینک انجمن ما رو تو وبلاگتون تغییر بدید. خیلی ماهید بای.

سلام دوست عزیز
تبریک میگم، امیدوارم بیش از پیش موفق باشید
لینک شما رو هم عوض کردم

پگاه مارالانی 1 شهریور 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

خجالت هم نمی کشند.شهریه ی ثابت اسمش رو خودشه اونم زیاد میکنن.دانشجوی پیام نور غیرت نداره وگرنه زیر بار نمی رفت.این همه دانشجو داره این دانشگاه میدونید اگه همه اعتراض کنن چه سر و صدایی به پا میشه؟

سلام
ممنون که نظر دادید .. البته موضوع به غیرت دانشجوی پیام نوری نیست .. چند وقت پیش دانشجوهای دانشگاه آزاد دم در مجلس تظاهرات کردند که ...
دنشجوهای این دانشگاه معمولا زیاد اهل سیاست و ای چیزا نیستن و فقط دنبال درس و مدرکی هستن درضمن بک ارگان منسجم نیست که بتونه این همه دانشجو رو یک صدا کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد