وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

امتحانات

ز اسم زشت و نحس ماه خرداد 

دوباره لرزه بر این هیکل افتاد 

 ز نو باز امتحانات آمد و من 

به این علت ندارم خاطری شاد 

کتاب و جزوه لامصبم را  

نمی‌دانم نمی‌گیرم چرا یاد؟ 

ز شاه عباس اگر  پرسد معلم 

بگویم بوده شاه دوره ماد! 

اگر پرسد که ((گالیله)) چه کرده 

که گشته متحم بر کفر و الحاد؟ 

دهم پاسخ که جنب یک کلیسا! 

کلاس رقص چاچا کرده ایجاد! 

اگر پرسد که ناپلئون کجا مرد؟ 

جوابش را دهم:شهر گناباد! 

اگر پرسد ز شیرینی شکر 

جوابش را دهم از عشق فرهاد! 

ز بس که خوانده‌ام شیمی آلی 

سرم چون توپ فوتبال است، پر باد 

ز جبر و هندسه دیگر نپرسید 

که این مخ هست،از این هر دو آزاد 

ز ترس رد شدن در امتحانات 

زند بابا سرم پیوسته فریاد 

چو من هر کس که شد شاگرد تنبل 

ز دست امتحان دارد دو صد داد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی حسنی 19 خرداد 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

با سلام
خدمت مدیریت محترم
اینجانب علی حسنی دانشجوی ارشد نرم افزار دانشگاه اراک یک مجموعه بی نظیر آموزش شبکه از مبتدی تا دوره های حرفه ای طبق سر فصل های مایکروسافت رو دارم که برای آینده و بازار کار خیلی کمکتون میکنه اگه حاضر به همکاری هستید من در خدمتتون هستم
با تشکر حسنی ۰۹۳۶۴۹۸۹۸۲۳
آدرس کرمانشاه

صبا 20 خرداد 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://sxaxbxa.blogfa.com

سلام
من آپت کردم با اسمی که گفتی
من با اسم صبا لینک کن
منم کامپیوتر ! تازه تازه ترم 2 هستم !
اما وای !سخته !
25 هم امتحان پیشرفته دارم !

سلام
آپم کردی یا لینکم؟!
جفتش دوتاست!!
پیشرفته شما باید ++C باشه، زیاد سخت نیست
منم شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد