وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

نداشتن سایت کامپیوتر مناسب در دانشگاه

نداشتن سایت کامپیوتر مناسب در دانشگاه 

یک روز سرد و زمستانی من و یکی از دوستان برای گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل از کرمانشاه راهی کنگاور شدیم. ساعت 9:30 دقیقه بود، چشمتان روز بد نبیند! از لحظه ای که پام رو از خانه بیرون گذاشتم با هزار چیز جور و ناجور روبرو شدم: خانه ی همسایه پشتی رو دزد زده بود، بقالی سر کوچه با بچه ای سر یه آدامس درگیر شده بود، اتوبوس محل بی توجه به مسافرانی که ساعت ها منتظرش بودن ایستگاه ها رو یکی پس از دیگری مثل دونده ماراتون رد می کرد، چیزی حدود یک ربع منتظر یه تاکسی بودم تا از میدان امام منو به ترمینال برسونه....

خلاصه بعد از 40 دقیقه به سلامت به ترمینال رسیدم. به همراه دوستم سوار یکی از مینی بوس های قدیمی فیات (به قول دوستان کشتی!) شدیم، پیرزن گدایی برای تکدی گری سوار مینی بوس شد و البته با توجه به خیر نبودن مسافران مینی بوس هیچی گیرش نیومد و اون هم دمش گرم کم نیاورد و موقع پیاده شدن دم در مینی بوس وایستاد و هرچی ناسزا و بد و بی راه و نفرین که فکرشو می کنین بار ما کرد و رفت!

مسافت یک ساعت و 15 دقیقه ای رو در یک ساعت و 45 دقیقه طی کردیم و رسیدیم به کنگاور و از اونجایی که هر جفتمون خسیس تشریف داریم تا مرکز پیاده رفتیم و بعدا متوجه شدیم که این خساست اصلا به نفعمون نیست!

وقتی وارد مرکز شدیم و از خانمی تقاضای گواهی اشتغال به تحصیل کردیم با خوشرویی گفت: «اول باید کارت دانشجویی تمدید شده داشته باشید.» ولی ما که کارتمون تمدید نشده بود! گفت: «باید برید برگه انتخاب واحدتون رو از اینترنت بگیرید.»

چشمتون روز بد نبینه؛ چیزی حدود نیم ساعت خیابان امام و کوچه های اطراف رو بالا و پایین کردیم به دنبال یه کافی نت که آخرش هم پیدا نکردیم! به لطف یه فرشته ی نجات (یکی از دوستان کنگاوری که اتفاقی دیدیمش) یه کافی نت رو پیدا کردیم.

از شانس بد ما متصدی کافی نت نمیدونست سایت پیام نور چیه! چه برسه به اینکه بخواد قسمت گزارش انتخاب واحد رو برامون بیاره!! خلاصه خودم آستین بالا زدم و نشستم پشت کامپیوتر طرف و الان بگرد، کی بگرد، مگه پیدا میشد؟! بعد از کلی گشت و گذار آخرش قسمت مورد نظر رو پیدا کردیم و پرینت گرفتیم. وقتی که کارمون تموم شد با کمال تعجب دیدیم که طرف گفت "میشه 2000 تومان!"

نزدیک بود قلب جفتمون وایسه!!!

بعد از کلی دعوا و داد و بی داد که آقا ما خودمون همه ی کاراشو کردیم و مگه اینجا سر گردنه ی بید سرخه که اینقدر میگیری و ببین ما رشتمون کامپیوتره می خوای سر کی کلاه بزاری؟! و .... آخرش هم 500 تومان بهش دادیم که حلالش نکرد!

بعد از این همه اتفاقات شومی که تو اون روز سرم اومد آخرش نتونستم گواهی اشتغال به تحصیل بگیرم!!!

نمی خواستم سرتون رو درد بیارم ولی این همه رو گفتم که بدونیم چرا خودمون یه سایت مناسب کامپیوتر داخل دانشگاه نداریم که بچه ها کارهای اینترنتیشون رو به راحتی و با هزینه ی کمتر انجام بدن و مجبور نشن هزینه های اضافی رفتن به داخل شهر و چاپار پول هاشون توسط کافی نت ها رو تحمل کنند!

کارهای خوبی از جمله: دیوار کشی ، سلف و غذا خوری در دانشگاه انجام شده و ما امیدواریم که این مشکل که شاید مشکل بزرگی برای همه ی بچه ها باشه زودتر حل بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
احمدی 3 اسفند 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

سلامُ وقت بخیر از این اینکه مشکلات گروه کامپیوتر رو منعکس می کنید ممنون.یه زحمت! یه سری از اخبار گروه کوهنوردی دانشگاه و برنامه کلاس ها رو براتون بفرستم تو سایت بزارید با توجه به اینکه مدیر گروه تغییر کرده.

سلام
خواهش می کنم وظیفه ام بود.
باشه حتما

سعید 5 اسفند 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://everyinformation.blogfa.com

سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟
بهنام جون از منم تشکر کن
همینجوری

سلام سعید جان
چطوری؟
وبلاگت خیلی جالبه.
ممنون که نظر دادی

دانشجو 23 اسفند 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام وبتون خیلی خوبه خداکنه هیچ وقت بد نیارین برنامه درسهای عمومی تو وبتون بزنید

سلام
مرسی که نظر دادید
سعی می کنم برنامه عمومی ها رو گیر بیارم ولی قول نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد