وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

شعر کامپیوتری

بنام یگانه برنامه نویس هستی

ای خدا  Hardدلم Format نما

از فریب Virusan ایمن نما

Option غم را خدایا On کن

File اشکم را خدایا Run کن

 Jumper شادی بده تا   Setکنم

System اندوه را Reset کنم

نام تو  Passwodدرهای بهشت

آدرس  Emailسایت سرنوشت

ای خدا روز ازل  Cadداشتی

Mouseبود اما مگر  Padداشتی؟

که چنین طرح  3Dمی زدی

طرح خود بر روی  CDمی زدی؟

تا نیفتد  Bugدر اندیشه مان

تا که  Virusiنگردد ریشه مان

ای خدا از بهر ما ایمن فرست

بهر دلهای پرآتش  Fanفرست

ای خدا حرف دلم با کی زنم

Help می خواهم که F1 می زنم


با تشکر از Jason HellSpring
نظرات 5 + ارسال نظر
آناهیتا 15 آبان 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری من هم مثل تو فکر می کردم اما الان طور دیگه فکر می کنم پس برو تو وبلاگم بخون اگه درست نبود نظر بده تا جوابت بدم پس منتظر نظرت هستم فرصت ها آدمها رو خیلی آرام صدا می کنند پس این فرصت از دست ندی ببین تا مطمئن بشی فرصت یا نه

*** 16 آبان 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

شعر قشنگی بود آقای مهدوی
اگه ترشی نخوری یه چیزی میشی

سلام آقا/خانوم ***
برای آگاهی شما باید بگم که من اصلا از ترشی خوشم نمیاد
خیلی ممنون که نظر دادید

عباس 12 آذر 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://pnu-physics.blogfa.com

ای دوست قصه ی زمحبت بگوکه من...
طفلم به تبع آرد وتشنه ی محبتم هنوز!!!
منتظر نظراتت تو وبلاگمون هسیم :-)
دانشجویان فیزیک ایلام

نامی 4 دی 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://amouzeshelectronic.blogfa.cim

خیلی خوب بود لطفا از این شعرا بیشتر بذارین.

مهدی محمودی 21 فروردین 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.qmd.blogfa.com

سلام بهنام جان
از وبلاگ کاملت خوشم اومد البته از خودت بیشتر خوشم میاد از اینکه هم کلاسی هم هستیم خیلی خوشحالم. انشاءالله بتونیم از تجارب همدیگه استفاده کنیم
من تو رو لینک می کنم . دوست دارم یه سر هم به وبلاگ من بزنی.

سلام مهدی جون
ممنون که به وبلاگ من سر زدی و نظر دادی، خوشحالم کردی
وبلاگ تو هم که واقعا جالب و مفیده
منم امیدوارم بتونیم به هم کمک کنیم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد