وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

سریال و کرک تمام نرم افزارها در چند ثانیه

سلام! امروز یک نرم افزار عالی برای شما دارم: سریال و کرک تمام نرم افزارها فقط در چند ثانیه!!
بله ! با استفاده از نرم افزار CrackDwnمی توان سریال هر نرم افزار جدید را در چند ثانیه از طریق اینترنت یافت. کار این نرم افزار بدین صورت است که در سایتهای مختلف که به این کار اختصاص یافته اند جستجو کرده و در عرض چند دقیقه یا حتی ثانیه سریال یا کرک نرم افزار را می یابد.در پایان مطلب لینک دانلود را گذاشته ام. اما آموزش کار:
پس از اجرای نرم افزار در بخش Search For نام نرم افزار را وارد کنید و در پایین در لیست کوچکی که ی بینید تعیین کنید که سریال می خواهید یا کرک نرم افزار را؟ سپس روی مربع کوچک کناری هم کلیک کنید سایتهایی که با شماره مشخص شده اند را تیک بزنید . معمولا تا سایت ۲ یا۳ به هدف خود می رسید. پس از این کار روی Search کلیک کنید و منتظر بمانید. اگر در لیست زیرین نام و نسخه نرم افزار خود را دیدید می توانید با کلیک روی Stop جستجو را متوقف کنید. حال روی دایره Selectedکلیک کنید و نرم افزار خود را در لیست علامت دار کنید (تیک بزنید) سپس روی دانلود کلیک کنید و محل ذخیره را تعیین کنید. ضمنا این نرم افزار فارسی هم دارد که می توانید از منوی Optionsو Langauge به آن دست یابید.

برای دانلود نرم افزار جستجوی سریال و کرک روی لینک زیر کلیک کنید:

کرک و سریال تمام نرم افزار ها

حجم:۳۷۲کیلو بایت
فرمت:زیپ
تعداد فایل: ۱ :CrackDown.exe

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما 10 بهمن 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام
ممنون که به وبلاگ من سر زدید
حتما امتحانش می کنم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد