وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

وبلاگ دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور

این وبلاگ مخصوص تمام دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور کنگاور می باشد

چه کسانی به سایت شما لینک داده اند؟ (لینکیده اند)

مسلما همه شما با سایتها یا وبلاگ هایی تبادل لینک کرده اید و خوشحال از اینکه آنها لینک شما را درسایتشان قرار داده اند اما ممکن است پس از مدتی آنها لینک شما را از سایتشان حذف کنند و بنا به ازدیاد سایتهایی که شما تبادل لینک کرده اید بررسی روزانه آنها کار وقت گیری باشد.در این مطلب یک سایتی به شما معرفی می کنم که میتوانید نام سایتتان وارد کنید و اسامی سایتهایی که به شما لینکیده اند را به طور یکجا مشاهده نمایید.

نام این سایت  talk digger می باشد و کار با آن بسیار ساده است.فقط کافیست وقتی وارد سایت شدید در باکس بالای صفحه نام سایتتان و در منوی بازشو کنار آن حالت URL  را انتخاب نمایید سپس کلید اینتر را بفشارید.هم اکنون لیستی از سایتهایی که به شما لینک داده اند را مشاهده خواهید کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
یاس سفیدم 26 دی 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

به زودی این مکان به موسسه خیریه فعال و آزاد یاس سفید

تقدیم خواهد شد



......................



تا آن روز و آن زمان

پاک و پایدار و سربلند باشید


شما که هستی؟

سلام
ممنون که نظر دادی، شعرات خیلی قشنگن
اگه بخوای می تونم لینکت کنم
مرسی

سلام خسته نباشی.ببخش وقت نمیشه بهت سر بزنم.بعد از امحانات بیشتر میرسم به وبلاگ.وبلاگ شما رو هم لینک میکنم.نمیدونم خبر دارید یا نه چیزی حدود ۱۰۰ پست مفیدمان در وبلاگ پاک شده و این باعث آزردگی خاطر من شده.دوست دارم فقط زودتر وبلاگ به قبلش برگرده.حتما شما رو هم لینک خواهم کرد

سلام.با همون اسمی که روی صفحه ی وبلاگ هست ما رو لینک کن.علت پاک شدن مطالب هم حسدت یکی از هم دانشگاهی ها و هک کردن وبلاگ بود.که البته هیچ پیغامی مبنی بر هک به دست من نرسید.وبلاگ خیلی پیشرفت داشت.بازدیدهای روزانه به ۲۰۰ میرسید.ومتاسفانه مردم این شهر وقتی نمیتونن بالا باشن سعی میکنن تو رو پایین بکشن.کاری که اون آدم که وبلاگ هم داشت انجام داد.بدون توجه به اینکه اون وبلاگ یه اعتبار برای شهرمون بود.بازدید کننده ها از همه جای ایران بودن...
به هر حال حالا دیگه همه چی تموم شده.
به فکر بلاگ اسکای بودم که شما هم اومدی.به احتمال خیلی زیاد آدرس رو عوض میکنم.
با بلاگفا مشکل دارم.جاهای دیگه رو هم زیاد نمی پسندم.اما بلگ اسکای رو امتحان کردم.خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد